KAPCSOLAT: +36 70 304 0304 | info ˘!˘ @ ˘!˘ gyemantfogaszat.hu

Szabaduljon meg gyorsan és véglegesen a fájdalomtól gépi gyökérkezelés, fog- vagy bölcsességfog eltávolítással

Önnek is ismerős az az érzés, amikor nagyon fáj a foga, főleg harapásra vagy éjszaka? Ha a fájdalom nehezen csillapítható, akkor a gyulladás már elérte a fogbelet. Ebben az esetben gyökérkezelést javasolunk, melyet nagy gonddal és megfelelő körültekintéssel végzünk. A modern technológiának köszönhetően a gépi gyökérkezelés a legvékonyabb csatornákban is segíti a szükséges kezelést, és a legkisebb oldalcsatorna is megfelelően kezelhető. A kezelés során a gyökércsatornában elpusztulnak a baktériumok és megszűnnek a gyulladt gócok.

Miért hatékonyabb a gépi gyökérkezelés?

• Az új technológiás gépekkel pontosabb és hatékonyabb a gyökérkezelés.
  • A gépekkel végzett kezelés jelentősen csökkenti a fogorvosi székben töltött időt.
  • A kezelések sikeressége is jóval nagyobb, mint a kézi reszelőkkel végzett gyökérkezelések esetében.

Fog és bölcsességfog eltávolítás

A fogak eltávolítása, húzása sok esetben elkerülhetetlen a fogak előnytelen elhelyezkedése vagy a panaszok miatt.
Hogy miért is van rá szükség?

• A ferde állású vagy vízszintes irányban kinövő fog fogtorlódást okozhat, amely elronthatja a fogszabályozás eredményét.
  • A részben kinőtt fog fertőzésveszélyt okozhat és a bölcsességfogak előtti fogakat nehezebb tisztítani, így ezek is károsodhatnak.
  • A kibújás során elakadt fogak körül ciszta alakulhat ki, máskor pedig egyszerűen fájdalmat okoznak, mely lehet például egy nagyon kellemetlen, fülbe sugárzó fájdalom.

Ha szeretne véget vetni a folyamatos fájdalomnak, jelentkezzen be konzultációnkra az alábbi gombra kattintva

BEJELENTKEZEM

Miért éri meg a Gyémánt Fogászatot választani?

Barátságos
Barátságos környezet

Rendelőnk a 16. kerületben, modern, kellemes környezetben várja fogászati kezeléseink egyikére.

Fájdalommentes
Fájdalommentes kezelések

Korszerű eszközök és érzéstelenítés áll a rendelkezésünkre, így a kezelés nem lesz kellemetlen.

Minőség
Precíz, minőségi munkavégzés

Munkánk során fontosnak tartjuk a precíz, minőségi, hosszútávon tartós orvosi és fogtechnikai munkát.

Konzultáció
Kedvezményes konzultáció és kezelési terv

Kötelezettség nélkül veheti igénybe kedvezményes konzultációnkat és kezelési tervünket, amelyben azonnal átfogó képet kap fogai állapotáról.

Korszerű
Korszerű, prémium fogászati eszközök

A legújabb technológiákat, prémium kategóriás anyagokat és minden igényt kielégítő higiéniát biztosítunk. Fogászatunk német prémium kategóriás Sirona referencia rendelőként működik.

Mindenkinek
Ellátás minden korosztálynak

Teljeskörű fogászati ellátást biztosítunk minden korosztálynak, kedvező árakon.

Kapcsolat

Gyémántfogászat

Cím: 1161 Budapest, Rákospalotai határút 69.

Telefonszám: +36 70 3040304

E-mail: info@gyemantfogaszat.hu

Nyitva tartás

H-P 8:00-18:00 Bejelentkezés szükséges!

EGÉSZSÉGPÉNZTÁRI PARTNEREK

• MKB-Pannónia Egészség- és Önsegélyező Pénztár